скарбничка мудрих висловів




Картинки по запросу мудрі вислови про вчителя






Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать.


порад про те, як організувати свій час та підвищити власну продуктивність.


Декілька корисних порад, які допоможуть сконцентруватись, правильно розподілити час та зробити робочий день більш продуктивним. та зробити робочий день більш продуктивним.
Щасливий той, хто має вдосталь енергії протягом робочого дня, тижня чи місяця. Але далеко не кожен може цим похизуватися! Якщо ви відчуваєте, що ваша продуктивність могла б бути вищою, а час, який ви витрачаєте на виконання низки завдань, – меншим, то вам стануть у пригоді ці поради!
Боріться з ентропією
Ентропія – це ступінь невпорядкованості! А наш мозок влаштований так, що потребує структурування будь-якої інформації. Адже більше безладу – більше стресу. Тому, щоб забезпечити собі дійсно продуктивний день, витратьте напередодні ввечері кілька хвилин на те, щоб спланувати, що саме ви будете робити й у який час, і запишіть у блокнот.
Якщо наступного дня вам необхідно буде вирішити складне завдання, до якого ви не знаєте як підступитися, розділіть його виконання на певні маленькі етапи, кожен з яких для вас не буде складним. Як то кажуть, «з'їжте свого слона по шматочках»!   
Практикуйте прийом Pomodoro
Дисциплінуйте себе, намагайтесь чітко слідувати обраному графіку та контролювати час, який ви витрачаєте на вирішення поставлених завдань. Це допоможе позбутися прокрастинації.
Використовуйте прийом Pomodoro, який найкраще використати при підготовці до уроків, написанні звітів чи перевірці зошитів:
Розділіть весь об'єм роботи на кілька відрізків часу, які умовно називаються «помідорами». Один «помідор» триває 30 хвилин, 25 з яких мають бути виділені на активну роботу, а 5 – на відпочинок. Після чотирьох відрізків зробіть більш тривалу перерву на 15–30 хвилин. Відстежувати час можна як за допомогою звичайного таймера, так і за допомогою спеціальних додатків чи програм.
 
«Ковтніть жабку»
Цей вислів належить Марку Твену. Під «жабкою» мається на увазі щось неприємне, що неодмінно потрібно зробити, однак виконання цієї справи з певних причин відкладається на «потім». Своя «жабка» є у кожного – неприємна розмова, нудна справа тощо.
Тож не відкладайте, перш за все зробіть саме те, що менш за все хочеться. Таким чином ви не будете повертатися подумки до того, що щось неприємне ще чекає на вас попереду! Зробіть одразу – і ви відчуєте полегшення, наче гора з плеч впала! Це один з найпростіших прийомів тайм-менеджменту.
Пам'ятайте про Принцип Парето
Все просто: 20% зусиль дають 80% результатів, 20% вкладених коштів приносять 80% віддачі; 80% наслідків виникають з 20% причин. І навпаки – подальші 80% зусиль дають лише 20% результату. Принцип 80 на 20 стверджує, що диспропорція є невід'ємною властивістю співвідношення між причинами і результатами, що вкладаються і отримуються в результаті.
 
Пам'ятайте про це, і не намагайтесь доводити все до стану ідеалу, очікуючи, що результати будуть пропорційні зусиллям.
Дотримуйтесь «Правила двох хвилин»
Один із засновників впливового журналу Forbes Стів Оленскі радить дотримуватися простого правила, сенс якого полягає ось у чому: якщо ви розумієте, що для виконання певної дії чи завдання вам знадобиться 2 хвилини або менше, зробіть це негайно! Така робота не забере багато часу, однак це дозволить позбутися відчуття, що у вас «висить» ще багато різних справ!
Тренуйте увагу за допомогою спеціальних вправ
Нейропсихолог Аміши Джа з Університету Маямі провела дослідження, в ході якого було виявлено, що лише 50% нашої уваги ми фокусуємо на конкретних речах, а решта – розсіяна. Це впливає на здатність концентруватися та загальну продуктивність. Щоб напрацювати навичку фокусуватися лише на одному конкретному об'єкті, Аміши Джа пропонує вправи, сенс яких полягає у зосередженні на тому, що пов'язано з власним відчуттєвим досвідом.
Якщо приділяти заняттям не менше 15 хвилин на день, результатів можна досягти вже за місяць.
Вправа «Сканування тіла»
Наша увага, мов світло ліхтарика, – мінлива, але її можна спрямовувати. «Сканування тіла» – це ніби пропускання світла через своє тіло. Спочатку  зосередьте увагу на пальцях ніг і прислухайтесь, що ви відчуваєте: здавленість, поколювання, тепло, холод? Потім уявіть маленьку кульку світла поряд. Далі перенесіть свою увагу від ніг до окремих внутрішніх органів, уявіть, як ви повільно пропускайте світло ліхтаря через все своє тіло.
Після того, як ви досягли стану зосередженої уваги і вже можете утримувати увагу на якомусь певному об'єкті або наборі почуттів, переходьте до відкритого спостереження.
Вправа «Вдумлива прогулянка»
Під час прогулянки сконцентруйтесь на своїх відчуттях: як торкаються ноги землі, які звуки вас оточують, як реагує ваша шкіра на легкий вітерець тощо.
Дихальна вправа
Сядьте зручніше та спрамуйте свою увагу на відчуття, які пов'язані з диханням – як піднімається та опускається живіт при вдиху/видиху, як свіже повітря вдихається ніздрями тощо. Якщо відчуваєте, що ваша увага розсіюється, повертайте свої думки у потрібне русло. 
Вправа «Відкрите спостереження»
Ця вправа допоможе вам навчитися звертати увагу на те, що відбувається навколо вас, не прив'язуючись до цього. Сенс тренування полягає в тому, щоб сконцентрувати увагу на конкретному об’єкті, але не думати про нього, а просто спостеріга.
Щоб виконати цю вправу, сядьте зручно та спробуйте розпізнати, не зупиняючи їх, будь-які відчуття, думки або емоції, що виникають.


Уміння концентруватися та розподіляти свій час – навички, які можна з легкістю напрацювати протягом певного часу! Не відкладайте на «потім», утілюйте в життя прийоми, які дійсно працюють!


Як запобігти булінгу?
Аналіз причин агресивної поведінки у суспільстві; поради, ігри та вправи для розвитку емпатії, які можна використати, щоб запобігти проявам агресії та цькування.
Насміхатися, демонструвати свою зверхність, ігнорувати, принижувати... Погодьтесь, таке ставлення як у дитячо-підлітковому, так і в дорослому товаристві, на жаль, не рідкість.
Булінг і мобінг – поняття, які позначають психологічне насильство серед підлітків чи дорослих, – є не тільки у всіх на вустах. З проявами такого ставлення, ймовірно, стикався кожен. Що є причинами виникнення агресивної поведінки, чому це настільки поширено?
Останнім часом багато говорять про те, як подолати булінг у сучасній школі. А чи існують способи попередження цього явища, які дозволять викорінити першопричину, а не боротися із наслідками?
Що змушує людину стати агресором і кривдником?
Чому людина проявляє байдужість до оточуючуих? Чому демонструє нетерпимість і агресію? Ці емоції не існують відокремлено, вони обов'язково обумовлені певними причинами.
Швидше за все, більшість пам'ятає класичний малюнок з підручника біології про чоловіка і капелюх. І пояснення – реакція залежить від темпераменту людини.
Візуалізація типів темпераменту
Однак не тільки. Чи звертали ви увагу на те, як на одну і ту ж ситуацію реагує людина, перебуваючи в різних емоційних станах? А чи бачили ви тих, хто, відчуваючи себе задоволеним чи щасливим, кривдив би інших? Ймовірно, ні!
Тож поведінка кривдника обумовлена певними психологічними причинами. Наприклад:  
негативний досвід – доводилося бути жертвою цькування, тому пережитий страх, відчуття беззахисності не дозволяє особистості бути собою, а вимагає наслідування певного обраного «безпечного» образу;
непорозуміння з іншими – з певних причин не вдається знайти спільну мову з оточуючими, а демонстративна поведінка – це виклик або спосіб привернути до себе додаткову увагу всіма можливими способами;
власні комплекси – низька самооцінка через несприйняття власної зовнішності чи заздрощі до інших через недооцінку своїх умінь тощо.
Отже, щоб викорінити прояви агресії один до одного як у дорослому, так і дитячо-підлітковому середовищі, потрібно навчитися, перш за все, розуміти емоції інших, ставити себе на їхнє місце із запитанням: «А що він/вона відчуває зараз?». Це вміння називають емпатією.
Скрайбінг «Революція людських відносин | Емпатія» (перегляд можливий із субтитрами будь-якою зручною для вас мовою)
Що таке емпатія і чому це важливо
Емпатія (з грец. empathia – співпереживання) – це здатність розуміти та відчувати емоційні стани іншої людини, бачити світ «її очима» і скеровувати власну поведінку відповідно до цього.
Мультфільм «Емпатія» (перегляд можливий із субтитрами будь-якою зручною для вас мовою)
Чому це важливо? Незалежно від характеру та уподобань, кожен прагне відчувати свою приналежність до чогось більшого, ніж він є сам – до певної групи чи спільноти, яку щось єднає. Відповідно, кожен потребує розуміння та підтримки інших.
Пам'ятаєте фільм режисера Станіслава Ростоцького «Доживемо до понеділка»? Одна з ключових фраз із фільму: «Щастя  – це коли тебе розуміють!». Тому в глобальному сенсі можна говорити про те, що, розвиваючи емпатію у своїх учнів, ми допомагаємо їм навчитися швидко знаходити спільну мову з оточуючими. А там, де панує порозуміння і взаємоповага, немає місця цькуванню!
Вправи та ігри для розвитку емпатії
Як стверджують результати досліджень, 98% людей мають вроджені задатки до емпатії. Тому ці здібності можна розвивати. Пропонуємо кілька цікавих творчих вправ та ігор.
Вправа «Що  трапилось з  героєм?»
Принцип виконання: Перегляньте разом з учнями світлини людей, які переживають певні емоції, та обговоріть, що могло їх викликати, поставивши запитання, наприклад: «Як  ви думаєте, що відчуває в цей момент людина, яка зображена на світлині?», «Про що «говорить» обличчя та пози персонажа (його руки, плечі, вираз обличчя тощо)».
Запропонуйте школярам  скласти розповідь про  події, що викликали зображену ситуацію.
Емпатія = співпереживання
Вправа «Як вчинити»
Заздалегідь підготуйте декілька сюжетних зображень конфліктного змісту. Наприклад:
Усі  навколо працюють, а одна дитина сидить без діла.
Діти  граються, а одна дитина стоїть осторонь з похмурим обличчям.
Хтось плаче, а поряд однолітки сміються.
Принцип виконання: Розкладіть картки на столі зображенням униз. Запропонуйте учням узяти будь-яку картку навмання, описати подію, яку відтворено на малюнку, та запропонувати свій вихід із конфліктної ситуації.
Така вправа вчить школярів бути більш спостережливими, уважними та піклуватись про інших.
Вправа «Знайди причину»
Принцип виконання: Під час класної години перегляньте з учнями фільм або мультфільм, персонажі якого конфліктують або кривдять одне одного,  запропонуйте разом поміркувати та обговорити, чому таке відбувається.
Для школярів молодших класів можна використати історію однієї з казок, наприклад, «Попелюшка». Після перегляду організуйте обговорення, запропонуйте школярам разом висловити свої припущення, чому саме зведені сестри знущаються над Попелюшкою.
Вправа-гра «Уяви себе на місці...»
Для цієї ігрової вправи знадобляться картки з назвами явищ природи і різноманітних предметів. Наприклад: веселка, промінь, бур'ян, стіл, річка тощо.
Картки роздаються у довільному порядку. Головна умова – ніхто в групі не повинен бачити, кому які картки дісталися.
Принцип виконання: Завдання кожного учасника – вигадати невеличку емоційну розповідь від імені предмета (явища), передавши найбільш точно певні особливості, притаманні явищу чи предмету, не називаючи його. Інші учасники повинні відгадати, про що саме йдеться.
Формат розповіді може бути таким: «Я сумний (щасливий), коли …», «Я відчуваю особливе натхнення тоді...».
Переможець гри – той, кому вдасться найбільш точно і водночас завуальовано розповісти про свого персонажа.
Цю вправу краще проводити зі старшокласниками. Вона розвиває творче мислення, дозволяє учням «вживатися» в ролі інших та навчитися аналізувати різні емоційні стани.
Гра «Відгадай емоцію»
Перш ніж проводити цю гру, необхідно підготувати маленькі шматочки аркушів, де попередньо написати назву емоцій, які треба буде відтворити окремим гравцям.
Хід гри: Обирається ведучий, він виходить із кабінету. У цей час учитель пропонує учням обрати будь-який аркушик з емоцією, яку в подальшому доведеться зобразити жестами і мімікою.  
Після того, як ведучий повертається до кабінету, всі приймають пози і вираз обличчя у відповідності з обраним кожним членом групи емоційним станом. Ведучий має відгадати, яку саме емоцію виражає кожен з гравців. Той, чию пантоніму не відгадали, стає ведучим.


Навчіть своїх учнів дивитися на світ очима інших! Це допоможе їм швидко знаходити спільну мову з оточуючими, цінувати спілкування та відчувати себе щасливішими!

 
Рецепт вчительської молодості:

Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю.
Рецепт щастя педагогам від Ш. Амонашвілі
Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром і додайте якомога більше віри - і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.


Поради тим, хто віддає своє серце дітям
Завжди посміхайтесь.
Любіть кожну дитину і вчіть щастю любові. 
Поповнюйте свої знання і вчіть щастю знань. 
Проявляйте інтерес до життя дитини. 
Допомагайте дитині знайти своє "я". 
Радійте, коли дитина досягає успіху. 
Культивуйте в собі великий дар терпіння.
Говоріть з дітьми спокійно.
Висловлюйте дітям подяку за роботу на уроці.
Слухайте своє серце, бо тільки своїм серцем дійдете до сердець дітей.





Рецепт
приготування хорошого уроку
Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені  розчарувань, злопам'ятності та злості.
Після того, як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п'ять (або шість чи  сім) уроків, які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня. 
 Додайте до кожного свого уроку:
12 порцій мудрості, 
11 порцій терпіння, 
10 порцій хоробрості, 
9 порцій працездатності, 
8 порцій оптимізму, 
7 порцій відданості своїй справі, 
6 порцій вільнодумства, 
5 порцій доброти, 
4 порції відпочинку й турботи про здоров'я, 
3 порції гумору, 
2 порції такту, 
1 порцію віри в кожного свого учня. 
Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку,
додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги,
обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором. 

А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними
 рухами, не допускаючи застою. 

Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець.
Прикрасьте свою страву посмішками, родзинками та гілочками радості. 
Перед подачею учням  урок сервірується спокоєм, самовідданістю 
та професіоналізмом учителя. 
Чітко додержуйтесь цього рецепту,  у точності дотримуючись інгредієнтів
страви при підготовці кожного свого уроку.



Приємного вам апетиту, шановні колеги! 
Апетиту до вчительської праці та творчості!





Рецепт учительської молодості 

Систематично вживай бальзам мудрості, коктейль творчості, 
каву бадьорості, відвар пунктуальності, 
настій терпимості, екстракт людяності.
Приймай зранку та ввечері і будеш вічно молодим, учителю.
ака дісталась вже нам робота 





Перший учитель...
У кожної людини він, - як початок шляху, як перший відбиток в дитячій душі.
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
але він назавжди лишиться тим маленьким далеким вогником,
що посвітив тобі на початку шляху.
                                                                    С.П. Титов

Школа - особливий світ, де сміються і плачуть, радіють і засмучуються, 


Мудрі поради вчителю


Сім золотих правил для вчителя

1. Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком.
2. Інтелігентом не можна прикинутися.
3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим.
4."Магічна десятка":порахуйте до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим.
5. Мудрець шукає все в самому собі , нерозумна людина - в іншому. 

6. Жодна велика перемога неможлива , якщо її не передує мала перемога над самим собою.7. Перші кроки завжди найважчі. 



Знаходьте час для роботи. Це – запорука успіху!

Знаходьте час для роздумів. Це - джерело сили!

Знаходьте час для гри. Це – секрет молодості!

Знаходьте час для читання. Це – основа знань!

Знаходьте час для дружби. Це – умова щастя!

Знаходьте час для мрії. Це – шлях до зірок!

Знаходьте час для любові. Це - істинна радість життя!

Знаходьте час для веселощів. Це – музика душі!

 Лише той Учитель, хто живе так, як навчає


( Г. Сковорода)





Дитина - вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність

                                                                                       (Ш. Амонашвілі)





Посередній  учитель розповідає,

Хороший учитель пояснює,

Кращий учитель демонструє,

Великий учитель надихає



Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця, а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.


Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура само створення.

                                                                                                                           (А. Смоловик)


Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
Щоб бути Великим - треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
Серце віддаю дітям.
В. Сухомлинський

Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети                                                                                                                    Д. Брюннер


Немає нічого що не долалось би працею
Розум являє собою суму найкращих наших почуттів
П. Шеллі



Роби велике не обіцяючи великого.Піфагор
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший


Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці. 
                                                                                                                           Гордон Драйден




Мозок людини здатен учитися все життя - 
з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден




Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, 
тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть
 кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі




Мудра людина не робити­ме іншим
 того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій



Прокладай шлях до розуму людини через її серце. Ф.Честерфілд



 Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.
К.Федін
Вчаться у тих, кого люб­лять.
Ти можеш!» - повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов




Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.М.Ебнер-Ешенбах



Учитель - бджілка, знання учнів - мед.


«Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»Г.О. Пуліна


Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму.

Р.Емерсон

П. Сингаївський

 Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.
К.Федін
Вчаться у тих, кого люб­лять.
Ти можеш!» - повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов




Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.М.Ебнер-Ешенбах



Учитель - бджілка, знання учнів - мед.


«Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»Г.О. Пуліна


Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму.

Р.Емерсон


Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.
Сенека
Хто навчається без книги, той черпає воду решетом.
Пам'ятай: усі ми разом ро­зумніші, ніж кожен із нас.Гор­дон Драйден



Виживає не сильніший і не розумніший, 
а той, хто най­ краще реагує на зміни, що від­буваються.
Гордон Драйден




Коли людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє.А.Франц

Якщо ти віднайдеш у своєму серці 
турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху.
Мая Ангелоу







Найперше, що має зробити вчитель, -
 це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
Інноваційна діяльність - це гарно організована, раціональна і систематична роботаП.Друкер




Творчість - це  не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба, інколи не усвідомлена нами
Г. Іванов




Учитель - це людина, кот­ра вирощує
 дві думки там, де раніше зростала одна.
Е.Хоббард


Завдання школи - на­вчити жити. Ми повинні ви­ ховати Людину, здатну ство­рити своє особисте життя.П.Блонський



Будь найкращим, набувай багатства, але залишайся скром­ним.
Гордон Драйден


Творчості, як і будь-якої ді­яльності, можна навчитися.
Г.Апьтшуллер



Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше у сво­їх учнів  з Талмуду

Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя                      

Дитина - це явище в нашо­му житті, а не випадковість.Ш.Амонашвілі


Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.
М.Форбс



Найголовніша формула успі­ху - 
знання «як поводитися з людьми».
Т.Рузвельт


Авторитет приходить від розуму, а не розум від авто­ритету.
Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього   як самого себе.Конфуцій


Навчання - це зміна зди­вування розумінням.
В.Кротов
Дитина - це дзеркало морального життя батьків


Розум не має ціни, а виховання кордонів

Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал
Мартін Лютер Кінг



Кожна людина має відчути, що вона мусить 
знайти свою життєву місію
Мартін Лютер Кінг



Даруй себе дітям! Будь терп­лячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.Ш.Амо­нашвілі


Розум являє собою суму найкращих наших почуттів.
П. Шеллі



Рецепт учительського щастя

Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

                         Думки великих

Л. М. Толстой

1. Кожен хоче змінити людство, але ніхто не замислюється над тим,як змінити себе.
2. Все приходить до того, хто вміє чекати.
3. Всі щасливі сім”ї схожі одна на одну, кожна нещаслива сім”я нещаслива по-своєму.
4. Сильні люди завжди прості.
5. Всякий нехай мете перед своїми дверима. Якщо кожен буде робити так, вся  вулиця буде чиста.
6. Завжди здається, що нас люблять за те. що ми хороші. А не здогадуємося, , що люблять нас тому, що хороші ті, хто нас любить.
7. У мене немає всього, що я люблю. Але я люблю все, що у мене є.
8. Найбільші істини – найпростіші.
9. Справа не в тому, щоб знати багато, а в тому, щоб знати з усього того, що можна знати, найпотрібніше.
10. Зло тільки всередині нас, тобто там, звідки його можна вийняти.
11. Людина повинна бути завжди щасливою. Якщо щастя закінчується, дивися, в чому помилився.
12. Я впевнений, що сенс життя кожного з нас – просто рости в любові.
13. Всі будують плани, і ніхто не знає, чи проживе він до вечора.
           

Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти,
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.

Афоризми Григорія Сковороди

  • Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить, той ніколи не перестае вчитися, хоча б зовні він і здавався бездіяльним.
  • Ні про що не турбуватись, ні за чим не турбуватись – значить, не жити, а бути мертвим, адже турбота – рух душі, а життя – се рух.
  • Що може бути солодше за те, коли любить і прагне до тебе добра душа?
  • Надмір породжує пересит, пересит – нудьгу, нудьга ж – душевну тугу, а хто хворіє на се, того не назвеш здоровим.
  • Любов виникає з любові; коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю.
  • Хіба розумно чинить той, хто, починаючи довгий шлях, в ході не дотримує міри?
  • Як купці вживають застережних заходів, аби у вигляді добрих товарів не придбати поганих і зіпсутих, так і нам слід якнайретельніше пильнувати, щоб, обираючи друзів, цю найліпшу окрасу життя, більше того – неоціненний скарб, через недбальство не натрапити на щось підроблене.
  • Не все те отрута, що неприємне на смак.
  • Добрий розум, робить легким будь-який спосіб життя.
  • Бери вершину і матимеш середину.
                

Афоризми

Друзі пізнаються в біді. У бідах друзів пізнаєш себе  (Лешек Кумор).
Відчути біль іншої людини – ось суть співчуття (Вільям Беннет).
Хто вухо своє затискає від зойку убогого, то й він буде кликати, та не отримає відповіді (Біблія, Прип. 21:13).
Живи в мирі з людьми, веди війну зі своїми вадами (Латинський вислів).
Доброта – це мова, якою німі можуть говорити, а глухі – чути (Кароліна Бові).
Немає кращого способу завоювати любов людей, ніж самому полюбити їх (Жан-Жак Руссо).
Мудрість життя – не бути вимогливим до людей (Олександ Єльчанінов).
Кожний хай дає за велінням серця, а не з жалем чи з примусу, адже Бог любить того, хто дає з радістю (Біблія, 2 Кор. 9:7)
Добре серце – справжній скарб, якщо тільки до нього приставлений сторожем здоровий глузд (Вільгельм Фішер).
Той, хто хоче звинувачувати, не має права поспішати (Жан Мольєр).
Афішована чуйність – різновид бездушності (Цаль Меламед).
Якщо ти можеш зробити добру справу, то роби її зараз, тому що нагода мине і більше не повернеться (Лев Толстой).
Удвічі більше дає той, хто дає швидко (Публій Сір).
Щоб добро виглядало чудом, твори його таємно (Андрій Лаврухін).
Не знаючи причин, легко критикувати наслідки (Оноре де Бальзак).
Підняти слабкого – мало, треба потім ще підтримати його (Вільям Шекспір).
                .  

2 коментарі: